2015. március 3., kedd

Óraterv javítás

A heti feladat keretében négy fős csoportokban kellett rámutatnunk egy óraterv hibáira. Itt olvasható.

A probléma alapú feladatokat jó tanulási módszernek tartom. Korábbi olvasmányaim és személyes tapasztalataim alapján úgy vélem, az információk könnyebben maradnak meg, ha mi magunk foglalkozunk az adott témával. A javítás során elengedhetetlen volt, hogy alaposan megismerkedjem az óratervek szerkezetével, s a hibás információkhoz fűzött megjegyzéseim jobban segítettek átgondolni a feladatot, mintha készen kaptam volna egy jól megírt óratervet. Nehézséget csupán a megjegyzés mint műfaj szűk terjedelmi lehetősége jelentett; nem egy esetben szívesebben fűztem volna hosszabb értekezést a problémás pontokhoz. A csoportos jelleg megkönnyítette a feladat elvégzését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése